Publicada el 18.12.2022
Recitació d’Aforismes de Joan Carles i Amat
L'Acte Final de l'Any Joan Carles i Amat va ser una activitat popular a la Plaça de la Font Gran de Monistrol de Montserrat el diumenge 18 de desembre, emmarcat en el Mercat de Nadal 2022 que organitza l'Ajuntament.
Va consistir en un recital d'Aforismes de Joan Carles i Amat a càrrec de diversos lectors de la vila, grans i petits. El jove guitarrista Josep M. Riera va anar intercalant petites peces entremig de les lectures.
L'Associació va dedicar aquest recital a la memòria del filòleg monistrolenc Llorenç Soldevila, traspassat el dissabte 10 de desembre de 2022